آشنایی با تراکشن گردن بادی

آشنایی با تراکشن گردن بادی

آشنایی با تراکشن گردن بادی:

این وسیله راحت و سبک وزن می‌باشد و در فرآیند پشتیبانی و در روش درمان از طریق کشش به سهولت استفاده می‌شود و می توان آن را به آسانی حمل کرد و به محل کاریا در منزل و سفر استفاده کنید. هنگام باد کردن تراکشن، این وسیله موجب کشیدگی ملایم گردن شده و پمپی که در دست فرد می‌باشد دستگاه را از هوا پر می کند، که البته تنظیم میزان آن به سطح تندرستی فرد، مقدار درد و وضعیت بیمار بستگی خواهد داشت. کشیدگی به آرامی عضلات سفت را شل می کند، فشارعصب و مفصل را کاهش داده و از وزنی که سر روی مهره‌های گردن وارد می‌کند، کم خواهد کرد.

کشش ایجاد شده موجب جدایی مفاصل گردن ، در راستای رفع فشار روی عصب و کمک به عضلات و رباط های محافظ سر خواهد شد. ساختار این وسیله در گردن درد و شل کنندگی عضلات و مفاصل بسیار موثر می‌باشد.عملکرد این وسیله به صورتی طراحی شده که در عضلات سفت، اعصاب ضعیف ، درد گردن، سردردهای ناشی از فشار عصبی، حالت سستی گردن و مفاصل و دیسک‌های رو به وخامت شدید به کار می رود.

باید توجه داشت که انقباض مذکور درخصوص جراحات تازه و شرایط وخیم تورم و التهاب کارایی نداشته و دستگاه تراکشن گردن دارای یک پمپ با هدف باد کردن لایه‌ها ودو نوار چسبی قابل تنظیم در بالا و پایین لایه‌ها است. این دستگاه برای گردن های کوچک و گردن های بزرگ قابل استفاده می‌باشد.هنگامی که وسیله به اندازه کافی باد شد، ساچمه تعبیه شده در لوله متصل به بالش مانع ازخروج هوا به بیرون خواهد شد. برای جابجایی راحت تر وسیله، می‌توان هوای داخل محفظه ها را خارج کرد و آنرا به سهولت حمل کنید.

بالش بادی سه تایی مخصوص باز کردن تنش و جمع شدگی و گرفتگی مهره های گردن با پمپ دستی جهت تنظیم اندازه بالشتک‌ها این وسیله بسیار مناسب برای رفع اسپاسم و جمع شدن مهره‌های گردنی بالای ستون فقرات مخصوصآ مهره اطلس و عضله‌های اطراف آن است که کم شدن فاصله مهره‌ها در کوتاه مدت می‌تواند مشکلاتی مثل درد گردن و گرفتگی مداوم گردن و شانه‌ها و در طولانی مدت عواقب جبران ناپذیر و امراضی مثل آرتروز و کوتاهی گردن منجر شود.

از طرف دیگر می‌دانید که داشتن گردنی دراز جزو زیبائی های بدن به شما میرود (البته “کمی بلند” و متناسب با بدن) پس استفاده این وسیله در طولانی مدت ( در حد استاندارد ) می‌تواند بر زیبایی و تناسب اندام تاثیر بگذارد.

این محصول ضد اسپاسم گردنی معرفی شده توسط فروشگاه فارماکومد با قطعات مختلف مثل ایربگ لاتکسی بوش ، پوشش دار و قطعات اتصالی فلزی و پلاستیکی می‌تواند پایانی باشد برای مشکلات مهره‌های بالایی و انتهایی ستون فقرات.

 

تراکشن گردن بادی

ویژگی های تراکشن بادی گردن:

سه تکه

اندازه داخلی حلقه گردنی: ۱۰*۱۴*۱۸ سانتی متر

اندازه بیرونی حلقه ها: ۱۸*۲۲*۲۷ سانتی متر

رویه مخملی ضد حساسیت

دارای پمپ لاتکسی محکم و بادوام با دریچه مسی

دارای شیر و دریچه تخلیه هوا

قابل استفاده در محل کار، منزل، سفر و …

موارد مصرف‏

وسیله ای برای رفع آرتروز گردن و کشش دهنده ی گردن از طریق هوا

بسیار مناسب برای رفع اسپاسم و جمع شدن مهره‌های گردنی بالای ستون فقرات مخصوصآ مهره اطلس و عضله‌های اطراف آن

مناسب برای رفع خستگی، تسکین درد‌های ماهیچه‌ای، کاهش گرفتگی گردن وهمچنین کمک به بهبود گردش خون و در نتیجه کاهش درد.

 

راهنمای استفاده صحیح از تراکشن بادی کشش دهنده گردن:

آشنایی با تراکشن گردن بادی:گردن بند پنوماتیک را دور گردن قرار داده و با چسب جلوی بالشت اندازه آن را تنظیم کنید. دقت کنید شلنگ متصل به بالشت در قسمت پایین آن قرار بگیرید. پمپ و شلنگ بلندتر را به شلنگ کوتاه متصل به گردن بند بادی پنوماتیک وصل کنید.

با فشار آوردن به پمپ، باد داخل گردن بند پنوماتیک جمع شده و بالشت به صورت لایه لایه از هم باز شده، به حجم و ارتفاع آن افزوده می‌شود. اگر باد داخل دستگاه کشش گردن بیشتر از حد دلخواه بود می‌توانید آن را با وسیله تنظیم باد تا حد مطلوب تنظیم کنید.

زمانی که تراکشن بادی کشش دهنده گردن پنوماتیک به اندازه دلخواه باد و از هم باز شد، ساچمه کوچک نگهدارنده هوا را با دست از داخل برآمدگی کوچک داخل شلنگ کوتاه متصل به دستگاه کشش گردن خارج کنید و به داخل شلنگ هدایت کنید.

ساچمه هدایت شده به داخل لوله از خروج لوله از خروج هوای داخل بالشت کشش دهنده گردن جلوگیری کرده و می‌تواند تجهیزات اضافی از قبیل پمپ و شلنگ بلند را از شلنگ کوتاه متصل به بالشت جدا کنید.

 

فروشگاه تجهیزات پزشکی فارماکومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *