جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ:

کوکتل درمانی چیست؟

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ:کوکتل‌های درمانی در واقع ترکیبی از مواد مغذی مورد نیاز پوست است که در تجهیزات زیبایی استفاده می‌شوند که این کوکتل‌های درمانی زمانی که با درمان‌های عمقی مانند میکرونیدلینگ و مزوتراپی همراه بشوند تاثیر بسزایی در جوانسازی و درخشش پوست خواهند داشت.این کوکتل‌ها به صورت محلول می‌باشند و سریعتر وارد پوست شده وتاثیر می‌گذارند.

برای اینکه تاثیرچندبرابری بگذارند این کوکتل‌ها را بعد ازمیکرونیدلینگ با درمارولر استفاده خواهند کرد.‌

انواع مشکلات پوستی مانند چین و چروک، افتادگی پوست، آکنه، جای جوش، تغییر رنگ در پوست صورت با این روش درمان‌ خواهند شد.

زمان طلایی برای استفاده از این کوکتل‌ها بلافاصله بعداز درمان میکرونیدلینگ ‌با درمارولر است زیرا بعداز میکرونیدلینگ منافذ پوست باز شده و کوکتل‌ها سریعتر جذب پوست می‌شوند.

کوکتل‌های درمانی انواع مختلفی داشته و هرکدام برای درمان مشکلات پوستی صورت و بدن بکار می‌رود.

هدف این درمان بهبود ظاهروعملکرد پوست است.

 

میکرونیدلینگ چیست و چه کاربردهایی دارد؟

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ:میکرونیدلینگ یعنی ورود هزاران میکروسوزن ظریف در پوست و تحریک سیستم ایمنی بدن برای پر کردن این میکروکانال‌ها با رشته‌های پروتئینی کلاژن و الاستین.بی‌شک تمامی افرادی که پوستی زیبا داشته، لایه دوم پوست‌شان غنی از کلاژن و الاستین می‌باشد. دلیل نرم و مخملی بودن پوست نوزدان نیز غنای بالای کلاژن و الاستین آن می‌باشد.

هرچه که زمان می‌گذرد بسته به سبک زندگی، تغذیه، استراحت، میزان استرس و… پوست دچار تنش شده است و زیبایی و طراوتش تحت تأثیر قرار می‌گیرد.بخصوص بعد از سن سی سالگی به طور طبیعی توانایی بدن برای ساخت این پروتئین‌های ضروری کاهش می‌یابد. در این حین اولین نشانه‌های پیری با ظهور چروک‌های پنجه کلاغی گوشه چشم خودنمایی کرده و غم پیری بر جانمان می‌نشیند.

بی‌شک اولین اقدام همه‌ی ما خرید انواع کرم‌های آبرسان و تقویتی شب و روز می‌باشد، غافل از اینکه همه اینها صرفاً تأثیر پیشگیرانه داشته و برای درمان نمی‌باشند.

 

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ

سوال اینجاست که چه باید کرد؟

از آنجا که کلاژن رشته‌ای زنجیره‌ای و درشت مولکول می‌باشد به هیچ عنوان با هیچ کرمی نمی‌توان جذب پوست بشود و بایستی از تکنیک‌هایی استفاده کرد که بتواند منجر به تولید مستقیم آنها در زیر پوست شود.

بهترین و مؤثرترین متد همان میکرونیدلینگ می‌باشد، هر چند که روشی تهاجمی است و چند روزی مراقبت و درمان نیاز داشته، اما به طور اساسی در عمق پوست کلاژن سازی خواهد کرد و بدین ترتیب رویایی جوانی دائمی پوست تحقق پیدا می‌کند.

موارد قابل درمان با میکرونیدلینگ

رفع جای جوش

رفع چین و چروک

رفع خط اخم و خط لبخند

رفع سیاهی و تیرگی دور چشم

رفع شلی و افتادگی پوست (لیفتینگ صورت)

رفع لک و تیرگی

رفع اسکار حاملگی، چاقی و لاغری

آبرسانی و هیدراته کردن پوست

درمان روزنه‌های باز پوست

پیشگیری از پیری و افتادگی پوست

لاغری موضعی

رشد مجدد موی سر، ابرو و ریش

 

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ

استفاده از کوکتل میکرونیدلینگ چه اهمیتی دارد؟

جوانسازی با کوکتل‌های میکرونیدلینگ:شاید تا کنون به مراکز پزشکی مراجعه کردید و برایتان تنها نیدلینگ خشک را اجرا کردند ولی نیدلینگ خشک به تنهایی نمی‌تواند تأثیر واقعی بر جوانسازی پوست بگذارد.کوکتل‌ها نوعی نانودارو می‌باشند که هر یک عملکرد خاصی دارند. یک کوکتل با سایز نانو همچون توپ کوچکی می‌باشد که براحتی در میکروکانال ایجاد شده وارد می‌شود و در آنجا توسط جریان خون جذب خواهد شد.

از آنجا که اکثر افراد تغذیه کامل و جامعی نداشته، سیستم ایمنی صرفاً با نیدلینگ خشک نمی‌تواند بخوبی رشته‌های پروتئینی را سنتز کند و از طرف دیگر برخی از مشکلات پوستی همچون لک نیاز به دارو و آنتی اکسیدان‌های ویژه داشته تا بخوبی پاک شوند.

در مورد کوکتل لاغری و کوکتل رشد مو نیز ضروری می‌باشد از مواد نانوداروی ویژه خودش استفاده کنید.

 

انواع کوکتل میکرونیدلینگ و کاربرد هر یک از آنها:

 

کوکتل هیالورونیک اسید 5/3 درصد:

هیالورونیک اسید ماده‌ای ضروری و پیش‌ساز ساخت کلاژن و الاستین می‌باشد که هیالورونیک اسید در زیر پوست مایع میان بافتی را جذب می‌کند و حالت ژله‌ای پیدا خواهد کرد. این ماده علاوه بر ساخت کلاژن و الاستین، باعث شفاف شدن پوست و آبرسانی دائمی آن می‌شود.

بعد از سه جلسه میکرونیدلینگ با کوکتل هیالورونیک اسید استالیدرم به اصطلاح آب زیر پوست رفته و ظاهری شفاف و درخشان به صورت خواهد داد.غالب کوکتل‌های هیالورونیک اسید، ژله‌ای سفت و غلیظ می‌باشند که آماده نیستند. در این موارد باید به اندازه حجم ظرف آب مقطر با سرنگ داخل ظرف وارد کنید و آن را بخوبی تکان دهید تا حل شود. در صورتیکه از هیالورونیک اسید آماده نشده و غلیظ روی پوست نیدلینگ شود، باعث سوزش و التهاب شدید آن می‌شود.

هیالورونیک اسید همچنین برای تزریق داخل بافت لب و زیر چشم نیز کاربرد وسیعی داشته و همچون نوعی فیلر عمل می‌کند.

 

کوکتل کلاژن:

کلاژن دلیل اصلی سلامتی و شادابی پوست می‌باشد و کوکتل کلاژن مواد کلاژنه را مستقیماً وارد پوست کرده و برای درمان جای زخم، جای جوش و یا مشکلات حاد پوستی بهترین انتخاب می‌باشد.

تلفیق تکنیک میکرونیدلینگ همراه با انواع سوزن تاتو و کوکتل هیالورونیک اسید و کوکتل کلاژن بهترین راه برای رفع جای جوش و فرورفتگی ناشی از آن می‌باشد.

 

کوکتل ضد چروک:

وجود چین و چروک نشانه کاهش توانایی قطعی بدن برای تولید کلاژن و آغاز پروسه پیری می‌باشد که کوکتل ضد چروک حاوی مواد مغذی و آنتی اکسیدانی قوی برای رفع چین و چروکها می‌باشد.

همواره شنیده‌ایم که پیشگیری بهتر از درمان است! یکی از بهترین راهها برای جلوگیری از بروز چین و چروک بخصوص بعد از سن سی سالگی میکرونیدلینگ با کوکتل‌های ضد چروک می‌باشد. همانطور که گفتیم بسیاری از سلبریتی‌ها راز زیبایی‌شان همین راهکار ساده است.

 

کوکتل دور چشم:

برخی از افراد هاله‌ای تیره و غالباً چروک دور چشم‌شان است که بشدت بر زیبایی چهره‌شان اثرات نامطلوب می‌گذارد. این مسئله دلایل مختلفی دارد از جمله:

خستگی ناشی از فعالیت کاری

کم خونی

وراثت

کم آبی و خشکی پوست

استرس و…

در مورد این افراد، میکرونیدلینگ با کوکتل مخصوص دور چشم تا حد بسیار زیادی به رفع تیرگی و چروک دور چشم کمک خواهد کرد و حداقل سه جلسه درمانی برای مشاهده اثرات مطلوب میکرونیدلینگ دور چشم لازم می‌باشد. بعد از جلسه سوم، تغییر ظاهر پوست بسیار محسوس و قابل توجه خواهد شد.

 

کوکتل روشن‌کننده و ضدلک:

لک‌ پوست بویژه لکهای عمیق و تیره در مقابل درمان بسیار مقاوم می‌باشند و شاید شما نیز تجربه کردید که بارها از انواع کرم‌های تجویز شده توسط متخصصین پوست استفاده کرده‌اید و بلافاصله دو هفته بعد از قطع مصرف آنها، لکهای صورتتان برگشته است.

 

در این مقاله به طور خلاصه انواع کوکتل میکرونیدلینگ و اهمیت استفاده از آنها را یادآوری کردیم و از این مسئله مهم غافل نشوید که برای انجام میکرونیدلینگ به مراکز معتبر مراجعه کنید.

مهارت کافی شخص اپراتور در کنار استفاده از کوکتل و دیگر تجهیزات اورجینال نقشی تعیین‌کننده برای بهره‌وری صد در صد از این روش خواهد داشت.

 

فروشگاه تجهیزات پزشکی فارماکومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *