درمان صورت با استفاده از هیدرودرمی چیست؟

درمان صورت با استفاده از هیدرودرمی

درمان صورت با استفاده از هیدرودرمی چیست؟

درمان صورت با استفاده از هیدرودرمی نوعی مراقبت پوستی می‌باشد که توسط متخصصان برای کمک به درمان و پیشگیری از آکنه مقاوم، کوچک کردن منافذ بزرگ، کاهش ظهور خطوط ریز و چروک، رفع پف چشم، کم رنگ کردن تیرگی دور چشم، جوان سازی پوست سر و تغذیه فولیکول های مو برای رشد موهای سالم تر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استفاده از هیدرودرمی که به عنوان یک درمان جوان سازی بی نظیر و ضروری در صنعت مراقبت از پوست است، بازسازی سلولی را تحریک می‌کند و از طریق گرم کردن ملایم بافت پوست نفوذپذیری محصولات مراقبت از پوست را بهبود می‌بخشد.

نشان داده شده است که ایمنی، نوسان ملایم و قدرت اکسیژن رسانی حاصل از جریان الکتریکی فرکانس بالا هیدرودرمی جریان خون را بهبود می‌دهد، تولید کلاژن و الاستین را افزایش داده و به دفع سموم و باکتری های مسبب آکنه کمک می‌کند، تخلیه لنفاوی را بهبود می‌بخشد ، به جدا شدن سلولهای مرده پوست کمک کرده و جذب محصولات مراقبت از پوست را بهبود می‌دهد.

اثر عمده جریان فرکانس بالا حرارتی (تولید گرما) است و بوسیله نرخ بالای نوسان توصیف می‌شود.

به دلیل نرخ سریع نوسان، امواج فرکانس بالا باعث انقباضات عضلانی نمی‌شوند بلکه بر روی حالت پذیری پوست اثر می گذارند.

دستگاه ها و ابزارهای درمان صورت با هیدرودرمی (بطور سنتی به عنوان “اشعه های بنفش” مورد اشاره قرار می‌گیرند) از لحاظ طراحی و ظاهر متفاوت می‌باشند با این حال اصول زیربنایی، تکنولوژی و دستورالعمل های عملیاتی آنها تقریبا مثل هم هستند.

اکثر دستگاه های فرکانس بالا مورد استفاده در اسپاها، سالن‌ها و مطب‌های پزشکی با فرکانس +2500,000- 100,000 هرتز (تعداد سیکل ها در هر ثانیه) کار می‌کنند. مدل‌های کوچکتر این تکنولوژی توسط متخصصان و کاربران خانگی خریداری شده که دارای تجربه استفاده از دستگاه های هیدرودرمی است.

ماشین درمان صورت با هیدرودرمی، یک دستگاه قابل حمل و بهترین محصول حرفه ای در این رده است که در یک نوسان جریان الکتریکی با فرکانس 250,000 هرتز (تعداد سیکل ها در هر ثانیه) کار کرده و به اندازه کافی کوچک استکه در منزل یا یک اتاق با فضای محدود استفاده می‌شوند.

ماشین ترکه ای درمان صورت با هیدرودرمی و دستگاه درمان صورت با هیدرودرمی نمونه‌هایی از ابزارهای دارای فرکانس پایین تر می‌باشند که با نوسان جریان تا 100,000 هرتز کار کرده و برای کسانی طراحی شده که به تازگی درمان با فرکانس بالا را شروع می‌کنند.

این ابزارها برای افرادی که بطور مداوم در حال سفر هستند ایده آل است، وزن کمی دارند و کار با آنها آسان می‌باشد.

این دستگاه های قابل حمل امکان استفاده در منزل را فراهم کرده و اگر در بین زمان هایی که به اسپا مراجعه می‌کنید یا به عنوان بخشی از یک برنامه عادی و منظم مراقبت از پوست استفاده شوند می توانند بسیار موثر باشند.

دستورالعمل های درمانی مهم:

محدودسازی استفاده از این دستگاه به روزی یکبار به عنوان یک تعداد دفعات درمانی بی خطر توصیه شده زیرا اجازه داده پوست یک روند مناسب را طی کند و از مزایای محرک فرکانس بالا بهره‌مند شود.

افزایش دفعات استفاده همراه با مزایای افزایشی نمی‌باشد. متخصصان اسپا و سالن های آرایشی باید مطمئن شوند که دستگاه فرکانس بالا قابل حمل حداقل بمدت 30-20 دقیقه در بین درمان دو مشتری خاموش شود .

مجله پزشکی فارماکومد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *